Toivotamme kevään aikana liittyneet jäsenet tervetulleiksi yhdistykseemme!

Yhdistyksen vuosikokous on siirretty kesäkuulta elokuulle vallitsevan koronatilanteen vuoksi. Kokous pidetään lauantaina 15.8.2020 kello 14.00 Vääksyssä Asikkalan kunnanviraston valtuustosalissa, Rusthollintie 2. Varsinainen kutsu liitteineen toimitetaan myöhemmin. Mikäli tilanteet muuttuvat huonompaan suuntaan ja rajoituksia tiukennetaan, järjestämme etäkokouksen myöhemmin ilmoittavalla tavalla.

Järjestämme ennen kokousta kello 13.00-14.00 esitelmä- ja keskustelutilaisuuden Asikkalan kunnan rakennuslupa- ja kaavoitusasioista. Tilaisuus on avoin kaikille vapaa-ajan asukkaille ja kuntalaisille. (Tilaisuus järjestetään varauksella)

Lähes kaikki Asikkalan kesätapahtumat on peruttu koronapandemian vuoksi, joten meidänkin päätapahtumamme Kesäfoorumi joudutaan siirtämään kesälle 2021. Toimimme kuitenkin taustalla jäsentemme hyväksi ja seuraamme aktiivisesti kunnan asioita ja pyrimme vaikuttamaan vapaa-ajan asukkaiden vaikutusmahdollisuuksien lisäämiseen kuntaan päin.

Yhdistyksemme on Vapaa-ajan asukkaiden Liitto VAAL ry:n ja Suomen Omakotiliitto ry:n jäsen. Nämä liitot ajavat maan laajuisesti asioitamme. Jäsenillämme on käytössään kaikki Omakotiliiton jäsenedut neuvontapalveluineen, joten hyödynnäthän näitä jäsenetujasi. Olemme saaneet neuvoteltua myös muutamia paikallisia etuja, joihin voit tutustua kotisivuillamme.

Toivomme jäsentemme kertovan yhdistyksestämme mökkinaapureille, sillä iso jäsenmäärä antaa joukkovoimaa vaikutusmahdollisuuksiimme mm. kuntaan. Jäsenhakemus löytyy osoitteesta https://www.omakotiliitto.fi/jasenelle/liity_jaseneksi?yhdistys=416

Hyvää kesää ja pysytään terveinä!

Eero Vankka
eero.vankka@elisanet.fi