Syystiedote 2021

Asikkalan vapaa-ajan asukkaat ry:n vuosikokous pidettiin Vääksyssä 14.8.2021.

Kokouksessa käsiteltiin sääntöjen määräämät asiat, vahvistettiin tilinpäätös sekä hallitukselle ja vastuuvelvollisille myönnettiin vastuuvapaus tilikaudelta 2020.

Hallituksen puheenjohtaja Eero Vankka oli pyytänyt eroa puheenjohtajan tehtävästä. Ehdokkaita uudeksi puheenjohtajaksi ei löytynyt. Yhdistyslaki vaatii, että yhdistyksellä on oltava puheenjohtaja. Pitkän keskustelun tuloksena Eero Vankka lupautui jatkamaan tehtävässä ensi kevään vuosikokoukseen asti.

Hallituksen jäsenten toimikausi on kolme vuotta. Erovuoroiset hallituksen jäsenet olivat Ilkka Eskola ja Heikki Leppänen sekä varajäsen Perttu Willman. Kaikki edellä mainitut henkilöt valittiin jatkamaan tehtävissään.

Ennen vuosikokousta järjestimme hyödyllisen esitelmä- ja keskustelutilaisuuden vapaa-ajan asuntojen vuosihuoltoon liittyen. Tilaisuus oli avoin kaikille vapaa-ajan asukkaille ja kuntalaisille. Asiantuntijana oli toimitusjohtaja Jukka Virtanen Juvirak Oy:stä.

Vuosihuoltoon ja etenkin syyshuoltoon liittyen löytyy materiaalia Omakotiliiton kotisivuilta: https://www.omakotiliitto.fi/asuminen/vinkit_ja_oppaat/kesamokin_syystoimet

Talon huoltokirja on hyödyllinen myös mökillä! Omakotiliiton jäsenenä saat sen käyttöösi maksutta.

Lisätietoa syyshuoltoon liittyen löytyy myös alla olevan linkin kautta.

Talon syyshuolto 5.11.2020 Tallenne webinaarista löytyy jäsensivuilta: https://www.omakotiliitto.fi/omakotiliitto/ajankohtaista/webinaarit/menneet_webinaarit

Syysterveisin

Kati Vankka
sihteeri